Tuesday, October 6, 2009

MemoIr HaRi Rayer..

Di pagi hari rayer...


sibuk nak pegi berayer satu kampung..first ari rayer femly gi pusing satu kampung...erm rayer tahun nie..biase jer..xde yang istimewa n bez pun.....erm rase lain sangat..rasa kehilangan sangat....tapi aku kena kuat menghadapi ujian nie..rase x percaya pun ade...disaat orang gembira aku hanya melayari hidup ini dengan melankolik sendirian..ketawa huhahuha..tp sebenarnya ade kesedihan yang xdapat aku lupakan sepanjang hayat aku..... sampai sekarang aku masih ingat lagi kenangan2 dan moment disaat2 akhir orang tersayang..Tapi Dia lebih mengetahui dan aku terima dengan redha..Aku terkilan sebab x dapat balas jasa dan bakti yang dicurahkan selama aku hidup...


Semoga Allah cucuri rahmat ke atas Bonda Tersayang...



No comments:

Post a Comment